Start van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Marco Bakker - WaarBenJij.nu Start van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Marco Bakker - WaarBenJij.nu

Start van een nieuw avontuur

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

07 Januari 2014 | Nederland, Spanbroek

Morgen 7-01-2013 gaat het beginnen en vertrek ik als alles meezit voor de eerste 3,5 maanden naar Saoedi Arabie. Het zal mij benieuwen, nieuwsgierig, verwachtingsvol, maar ook met weemoed wat ik achterlaat.
Het zal ons versterken maar ook veranderen, en ik hoop ten goede.

groetjes en tot daar......

  • 07 Januari 2014 - 01:18

    Lucas:

    Succes en hou je taai!

  • 07 Januari 2014 - 08:00

    Monique:

    Marco ,suc6 doe voorzichtig en we gaan je zeker volgen
    Groetjes de bakkertjes .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Hi, Ik ben eindelijke mijn droom achterna gegaan, om een keer in het buitenland te mogen werken voor langere tijd. Ik zal ervaren hoe het is en of het mee- of tegenvalt Het zal mij benieuwen

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 9048

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 31 December 2015

Project van een projectmanager :-)

10 Maart 2014 - 31 December 2015

Taif

Landen bezocht: