gearriveerd in Dammam - Reisverslag uit Ad Dammām, Saudi Arabië van Marco Bakker - WaarBenJij.nu gearriveerd in Dammam - Reisverslag uit Ad Dammām, Saudi Arabië van Marco Bakker - WaarBenJij.nu

gearriveerd in Dammam

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

08 Januari 2014 | Saudi Arabië, Ad Dammām

We zijn gearriveerd in Dammam.
Een goede reis gehad zonder vertraging en turbulentie.
Via Koeweit naar Dammam gevlogen en om 2.00 uur in het hotel gearriveerd.
Pas om 3 uur gaan slapen en er alweer om 7.00 uur uit.
Het ontbijt viel tegen, Engels, en zelfs met patat, huh.
Worstjes en witte bonen hoef ik ook niet, en gebakken ei geen trek in.
Maar na koffie en toast kon ik naar kantoor.
Daar werd ik hartelijk ontvangen. En heb gelijk de raad van bestuur gesproken. Ze waren erg enthausiast en gaven mij het gevoel thuis te zijn. Daarna voorgesteld aan alle collega's op locatie.
Totaal zijn er 700 en het moeten er ruim 1000 worden dit jaar.
Ze regelen alles voor je. Waarschijnlijk ga ik morgen mijn huisje al in.
Ik heb al een auto voor nu.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik eenmalig naar Taif en blijf ik de rest van de maand in Damman (Al Khobar), om daar tijd genoeg te krijgen om mij voor te bereiden.
Daarna zal ik dan naar Taif afreizen en dien ik de werkzaamheden over te nemen van mijn collega aldaar. En na die maand gaan we evalueren hoe het is gegaan.
Vooralsnog heb ik een supergoede indruk gekregen en leuke collega's. Ik heb er nog steeds zin in.

groetjes Marco

  • 08 Januari 2014 - 19:58

    Pap En Mam:

    Lieve marco
    Fijn dat je zo opgevangen ben,en maak er iets mooi's van.
    Het was wel een emotionele dag voor allemaal[zelfs voor jou was het moeilijk]
    Pap en Mam hopen echt dat dit lukt.
    Zorg goed voor je zelf,want je bent wel een kanjer hoor dat je dit allemaal aandurft.
    Je bent en blijft onze lieve hardwerkende Zoon.
    Blijf zoals je bent.
    Daaaaaaaaaaaaaaaag lieve Marco.
    Liefs Pap en mam

  • 08 Januari 2014 - 19:58

    Jolanda:

    Fijn dat alles zo voorspoedig gaat. Je eigen gelijk thuis voelen is prachtig. Succes de komende dagen.

  • 10 Januari 2014 - 11:52

    Richard:

    HE, geweldig om te horen en te lezen dat het goed met je gaat !! Heb een geweldige tijd en hard werken denk ik. Geniet ervan en hoop je snel eens te spreken via Skype ! gr. je broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Hi, Ik ben eindelijke mijn droom achterna gegaan, om een keer in het buitenland te mogen werken voor langere tijd. Ik zal ervaren hoe het is en of het mee- of tegenvalt Het zal mij benieuwen

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 9070

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 31 December 2015

Project van een projectmanager :-)

10 Maart 2014 - 31 December 2015

Taif

Landen bezocht: