A fruity day - Reisverslag uit Ad Dammām, Saudi Arabië van Marco Bakker - WaarBenJij.nu A fruity day - Reisverslag uit Ad Dammām, Saudi Arabië van Marco Bakker - WaarBenJij.nu

A fruity day

Door: Sjeik Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

08 Februari 2014 | Saudi Arabië, Ad Dammām

Even fruit en groente halen bij de supermarkt.
Keus te over.
Zelfs de Nederlandse witlof en bloemkool zijn er.
Er zijn zelfs groente soorten die ik niet ken.
Mega veel fruit, ook gesneden en als sappies
Salades kun je maken en samenstellen
Ik heb dan ook maar een impressie gemaakt (illegaal, dus excuus voor de kwaliteit) hoe het er uit ziet.
En dan heb ik maar 2/3 ongeveer kunnen vastleggen.

  • 08 Februari 2014 - 21:20

    Patrick & Marije:

    Weer heel veel vitamientjes gescoord!

  • 08 Februari 2014 - 22:05

    Margriet:

    Dat ziet er allemaal prima uit. Over het eten geen zorgen dus, groetjes Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Hi, Ik ben eindelijke mijn droom achterna gegaan, om een keer in het buitenland te mogen werken voor langere tijd. Ik zal ervaren hoe het is en of het mee- of tegenvalt Het zal mij benieuwen

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 9036

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 31 December 2015

Project van een projectmanager :-)

10 Maart 2014 - 31 December 2015

Taif

Landen bezocht: